Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Jakie mieszkania najszybciej znikają z oferty deweloperów
126694 | Księga Gości 0 | Dodaj do Księgi | Dodaj do Ulubionych | Strona Główna |




Jakie mieszkania najszybciej znikają z oferty deweloperów

Jakie mieszkania wyprzedają się zaraz po rozpoczęciu sprzedaży w nowych inwestycjach? Sondę wśród firm deweloperskich przeprowadził serwis nieruchomości Dompress.pl
 
Mirosław Kujawski, członek zarządu LC Corp S.A.

 
We wprowadzanych na rynek projektach klienci zdecydowanie najchętniej decydują się na zakup mniejszych mieszkań o atrakcyjnym układzie funkcjonalno-przestrzennym, których cena jest odpowiednio niska i dzięki temu atrakcyjna. Dynamika sprzedaży zależy jednak od lokalizacji. W projektach położonych w centrach miast jest większa, bo napędzana przez klientów inwestycyjnych, a mniejsza w inwestycjach oddalonych od centrum, gdzie dominującymi są zakupy dla zaspokojenia własnych potrzeb mieszkaniowych.


Tomasz Sujak, członek zarządu Archicom S.A.


W nowych inwestycjach najszybciej wyprzedają się mieszkania dwu i trzypokojowe o kompaktowym i średnim metrażu. Klienci poszukują ofert w preferowanej lokalizacji z dużymi ogródkami lub tarasami. Właścicieli szybko znajdują również mieszkania oferujące doskonały widok za oknem, jak mieszkania nad rzeką w inwestycji Słoneczne Stabłowice, czy tereny zielone w Róży Wiatrów. Równie ważna jak samo mieszkanie jest oferta danej inwestycji i jej bezpośredniej okolicy. Klienci zwracają uwagę na tereny spacerowe, rekreację, sklepy w okolicy, dostęp do przedszkoli, czy ośrodków zdrowia. A w przypadku osiedli społecznych, jak Olimpia Port czy Księżno, na boiska sportowe i lokale usługowe w obrębie osiedli.


Małgorzata Ostrowska, członek zarządu i dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży w J.W. Construction Holding S.A.


Najszybciej sprzedają się mieszkania o powierzchni do 45 mkw. Klienci najczęściej poszukują kompaktowych mieszkań, w których mają do dyspozycji kilka pokoi na niewielkiej powierzchni. Nabywają je zarówno na własne potrzeby mieszkaniowe, jak i w celach inwestycyjnych, by czerpać zyski z wynajmu.


Rafał Zdebski, dyrektor handlowy Inpro S.A.


Największym zainteresowaniem cieszą się od zawsze lokale o mniejszych metrażach, kawalerki i mieszkania dwupokojowe. Ten segment cieszy się niegasnącą popularnością ze względu na niskie ceny brutto nieruchomości. Obserwujemy też rosnące zainteresowanie większymi lokalami, trzy i czteropokojowymi.


Monika Golec, dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży w firmie Budnex


W tym przypadku od lat trendy są niezmienne. W nowych inwestycjach najszybciej sprzedają się mieszkania najmniejsze i te które przez klientów z różnych względów uważane są za najbardziej atrakcyjne. Mowa tu chociażby o najładniejszym widoku, układzie względem stron świata, czy układzie pomieszczeń.  W pierwszej kolejności wyprzedają się mieszkania najbardziej atrakcyjne cenowo, czyli te o metrażu w przedziale od 30 do 40 mkw., którymi interesują się zarówno klienci inwestujący w mieszkania na wynajem, jak i osoby kupujące swoje pierwsze mieszkanie. Z oferty znikają obecnie również szybko duże mieszkania, nawet jeśli terminy ich przekazania koniec 2019 roku. 


Andrzej Swoboda, wiceprezes zarządu Grupy CTE


W pierwszej kolejności sprzedawane są mieszkania najatrakcyjniej położone, nierzadko należące do najdroższych spośród oferowanych w danej inwestycji. Decydujące są tu unikatowe komponenty, takie jak: duży taras, wyjątkowa ekspozycja, przynależny ogródek, etc. Klienci nierzadko decydują się na wstępną rezerwację określonego domu lub mieszkania na długo przed oficjalnym rozpoczęciem sprzedaży pod warunkiem, że wybrana nieruchomość oferuje ponadstandardowe parametry.


Marta Kasprzak, menadżer ds. sprzedaży i marketingu w Duda Development 


Największym powodzeniem cieszą się mieszkania o małych metrażach, przeważnie są to kawalerki. To mieszkania, które najczęściej kupowane są przez inwestorów zainteresowanych późniejszym wynajmowaniem lokalu, liczących na uzyskanie możliwie najwyższej stopy zwrotu i dążących w związku z tym do zminimalizowania wydatków.


Agata Nowaczyk z poznańskiego biura sprzedaży EBF Development

W przypadku uruchomienia sprzedaży nowych projektów w Zielnej Górze, jako pierwsze wyprzedają się mniejsze lokale. Ten trend jest zauważalny od dłuższego czasu. Zakup tego typu mieszkań to dobre rozwiązanie dla singla, czy pary lub małżeństwa planujących dopiero powiększenie rodziny.


Zuzanna Należyta, dyrektor ds. handlowych w Eco Classic


Największe zainteresowanie budzą małe, dwupokojowe lokale o powierzchni maksymalnie do 40 mkw. Taki rodzaj mieszkań sprzedaje się w pierwszej kolejności. Obserwujemy jednak od dłuższego czasu wzrost zainteresowania większymi lokalami trzy i dwupokojowymi o metrażu 45-50 mkw.


Marek Szmolke, prezes Grupy Deweloperskiej Start

Najszybciej sprzedają się mieszkania o niewielkim metrażu, kupowane często inwestycyjnie, kawalerki i mieszkania dwupokojowe o powierzchni do 35 mkw. oraz mieszkania trzypokojowe o powierzchni do 55 mkw.
 
Janusz Miller, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Home Invest


Z reguły w pierwszej kolejności w naszych, nowych projektach wyprzedają się nieduże mieszkania dwupokojowe wielkości od 35 mkw. do 42 mkw.


Lucyna Jarczyńska, dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu w Agrobex


Po rozpoczęciu sprzedaży w nowych projektach najszybciej wyprzedajemy kawalerki i małe mieszkania dwupokojowe.


Maciej Bartczak, współwłaściciel w KM Building


W inwestycjach, w których oferujemy mieszkania nabywcy najchętniej wybierają lokale dwupokojowe o powierzchni 45-55 mkw.


Eryk Nalberczyński, dyrektor ds. Sprzedaży Lokum Deweloper S.A.


Nasze nowe projekty zawsze cieszą się dużym zainteresowaniem rynku. Różnorodna i szeroka oferta nowych inwestycji pozwala na wybór lokum jak najlepiej dostosowanego do oczekiwań kupujących. Tymi najbardziej rozchwytywanymi są kawalerki oraz mieszkania dwupokojowe o metrażach do 50 mkw. Takie lokale to świetny wybór na start, dla singli i par, a także dla inwestorów pod wynajem. Na ten typ mieszkań zawsze będzie zapotrzebowanie na rynku, dlatego to bezpieczna i pewna lokata kapitału. W ofercie posiadamy również mieszkania 3-4 pokojowe, które niezmiennie cieszą się bardzo dużym zainteresowanie klientów kupujących zarówno dla siebie, jak i w celach inwestycyjnych.


Mirosław Bednarek, prezes zarządu Matexi Polska


Najszybciej wyprzedają się małe lokale o dużej atrakcyjności dla inwestorów lub też największe mieszkania, których w projektach jest relatywnie niewiele. Takie lokale są często poszukiwane przez wymagających klientów, chcących zamieszkać w danej lokalizacji, zainteresowanych komfortowymi nieruchomościami, odpowiadającymi ich potrzebom.


Agnieszka Jaworska-Goździewska, specjalista ds. komunikacji wewnętrznej i PR w Nickel Development


W przeważającej części realizowanych przez nas projektów największym zainteresowaniem w pierwszej fazie sprzedaży cieszyły się kawalarki i niewielkie mieszkania dwupokojowe. Inaczej sytuacja wyglądała w przypadku inwestycji klasy premium, gdzie uwaga kupujących koncentrowała się na apartamentach największych, najlepiej położonych względem stron świata, z najpiękniejszym widokiem i co za tym idzie najdroższych.


Marcin Komuda, kierownik Biura Sprzedaży w firmie Profbud


W naszych inwestycjach zdecydowanie największą popularnością cieszą się lokale z przynależnym ogródkiem, usytuowane na parterze, ale także te na najwyższych kondygnacjach. Takie lokale zazwyczaj mają największy metraż i co ważne – niesamowity widok, rozpościerający się na okolicę. Zachętą do zakupu takich mieszkań są również atrakcyjne rozwiązania designerskie, stanowiące wartość dodaną lokalu, jak ogrody dachowe, czy tarasy widokowe. Z tych ostatnich udogodnień mogą korzystać szczególnie mieszkańcy osiedla Stella na warszawskim Bemowie. To idealne miejsce dla wszystkich, którzy chcą nasycić wzrok niezwykłą panoramą Warszawy. Mieszkania na najwyższych piętrach nabywane są w pierwszej kolejności. Świadczy o tym wskaźnik sprzedanych lokali w naszych, nowych, warszawskich nieruchomościach Haven House i Ligia oraz łódzkim Primo, który wynosi łącznie 90 proc.


Agnieszka Jałoszyńska, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w firmie Sky Investments

Po uruchomiania sprzedaży mieszkań w pierwszym i trzecim etapie osiedla Rodzinne Komorniki, spora część klientów pytała o domy położone w skrajnych segmentach, ponieważ oferują one największe działki. Ich metraż waha się od 220 do 370 mkw. Dodatkowo, dużym zainteresowaniem klientów cieszą się lokale objęte specjalną promocją.


Piotr Zagórski, Marketing Manager w Nexity Polska


W pierwszych dniach sprzedaży często kupowane są lokale na cele inwestycyjne, tendencja skierowana jest ku mniejszym metrażom.


Adrian Potoczek, dyrektor ds. sprzedaży w Wawel Service


W zdecydowanie największej liczbie inwestycji jako pierwsze wyprzedają się przede wszystkim kawalerki.  Cieszą one się popularnością wśród klientów, którzy poszukują mieszkania na własny użytek, ale także i tych którzy inwestują w nieruchomości na wynajem.


Co ciekawe, na równie wysokim poziomie plasuje się sprzedaż apartamentów w dobrych lokalizacjach. Takimi mieszkaniami interesują się klienci, którzy poszukują dużo większej przestrzeni, a jednocześnie nie chcą przenosić się poza miasto, skąd trudnie dojechać do centrum.

Autor: Dompress.pl

 


Głosuj (0)

dompress 15:33:43 24/10/2018 [Powrót] Komentuj











2019
Lipiec
Czerwiec
Maj
Kwiecień
Marzec
Luty
Styczeń
2018
Grudzień
Listopad
Październik
Wrzesień
Sierpień
Lipiec
Czerwiec
Maj
Kwiecień
Marzec
Luty
Styczeń
2017
Grudzień
Listopad
Październik
Wrzesień
Sierpień
Lipiec
Czerwiec
Maj
Kwiecień
Marzec
Luty
Styczeń
2016
Grudzień
Listopad
Październik
Wrzesień
Sierpień
Lipiec
Czerwiec
Maj
Kwiecień
Marzec
Luty
Styczeń
2015
Grudzień
Listopad
Październik
Wrzesień
Sierpień
Lipiec
Czerwiec
Maj
Kwiecień
Marzec
Luty
Styczeń
2014
Grudzień
Listopad
Październik
Wrzesień
Sierpień
Lipiec
Kwiecień
Marzec